Reklama może sympatycznie zaskoczyć

Przedsiębiorcy nieustannie snują domysły, jaką taktykę obrać, żeby zwiększyć ilość klientów, aby podnieść dochody przedsiębiorstwa. Reklama dziś nie opiera się wyłącznie mediach takich jak gazeta ogólnopolska, lub telewizja. Działania reklamowe są obecnie szalenie skomplikowanym procesem i korzysta z wielu metod. Niesłychanie popularna jest reklama internetowa, a szczególnie coraz bardziej popularny tzw. social media marketing. Powinniśmy uzmysłowić sobie, że nie jest to natrętna metoda reklamy, jaką klienci omijają.
Social media to zabiegi na serwisach skupiających społeczność w Internecie. Najpopularniejszymi i co za tym idzie będącymi w zainteresowaniu fachowców od reklamy serwisami skupiającymi społeczność w Polsce są: Nasza Klasa, Demotywatory, Google+, Digart. Jest to metoda, która zaczyna się rozwijać. W naszym kraju tylko około 5 % firm docenia potencjał social media. Niezaprzeczalny jednakowoż jest naturalnie fakt, że social media należy do metod bardzo przyszłościowych, gdyż Internet rośnie w siłę, a liczba surfujących systematycznie rośnie. Wiele firm decyduje się na Facebooka, stworzenie tam fanpage’a i aktywne zdobywanie fanów. Innym sposobem na reklamę jest tzw. custom publishing. Są to narzędzia reklamy, które w doskonały sposób budują postrzeganie firmy przez klientów. Zainteresowani w sposób bardziej przychylny odnoszą się do takiej promocji, gdyż nie narzuca się ona klientowi, umożliwia wybór np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To klienci decydują o tym, że mają życzenie otrzymywać biuletyny firmy. Tym samym taki rodzaj promocji naprawdę przynosi rezultaty.

Advertisements
%d blogerów lubi to: